„Toyota Prius“ yra šeimos automobilis, užtikrinantis važiavimo komfortą, vidaus erdvę ir mažas eksploatacijos išlaidas. Ketvirtosios kartos „Prius“ vidus ir išorė išsiskiria savita išvaizda su daug praktiškumo. Jis taip pat siūlo daug mažesnes eksploatacijos išlaidas nei dauguma visureigių, o “Toyota” netgi suteikia keturių ratų varomąją jėgą, kad patenkintų tuos, kuriems reikia papildomos ramybės važiuojant slidžiomis kelių sąlygomis.
“Toyota Prius” Kaina, Atsiliepimai Ir Kuro Sąnaudos
“Toyota Prius” varikliai:
Kiekvienas “Prius” turi 1,8 l benzininį variklį, kurį papildo elektros varikliai ir akumuliatorių paketas. Įprastame modelyje akumuliatorius įkraunamas dėl variklio perteklinės galios, o sulėtėjus – naudojant vadinamąjį regeneracinį stabdymą. Taip pat yra „Toyota Prius Plug-in“ versija, kurią galima įkrauti iš elektros tinklo ir, remiantis oficialiais duomenimis, važiuoti tik elektra. Žinoma, “Toyota Prius” turi nemažą sąrašą konkurentų, su kuriais reikia kovoti. Yra ir kitų hibridų, tokių kaip „Hyundai Ioniq“ ir „Kia Niro“, taip pat „Toyota Corolla Hybrid“.
1,8 l “Toyota Prius” benzininis variklis apsieina be turbokompresoriaus ir išvysto gana kuklią 120 AG. Nors elektros variklio pagalba padidina našumą, visoms „Prius“ versijoms nuo 0 iki 100 km per valandą įsibėgėti reikia maždaug 11 sekundžių. Kitaip tariant, jis pakankamai stiprus, kad būtų galima lengvai išlaikyti greitį greitkelyje, tačiau reikia sunkiai dirbti, kad greitai įsibėgėtų.
“Toyota Prius” pasižymi maža emisija ir degalų taupymu:
Tačiau „Prius“ niekada nesiekė didelio našumo, nes jos dėmesys sutelktas į mažą emisiją ir įspūdingą degalų taupymą. Siekdamas šių tikslų, kai hibridinis akumuliatorius yra pakankamai pakrautas, „Prius“ gali važiuoti iki 60 km per valandą greičiu vien elektros energija. Tai daroma tyliai ir sklandžiai. Jis taip pat tylus važiuojant pastoviu greičiu greitkelyje ir skleidžia tik silpną garsą, kai bandote šiek tiek švelniai pagreitinti. Kai paspausite akseleratoriaus pedalą, „Prius“ CVT automatinė pavarų dėžė padidina variklio sūkius, o tai lemia didesnę variklio galią. Jei toks elgesys jus erzina, galbūt pirmenybę teikite „Hyundai Ioniq“, kuris turi įprastesnę automatinę pavarų dėžę.
“Toyota Prius” ekonomija:
Mažas CO2 išmetimas reiškia, kad jis sumažina daugumos konkurentų dyzelinių gamintojų naudos natūra (BIK) mokesčių sąnaudas, o mažos išperkamosios nuomos išlaidos taip pat patiks automobilių parko tiekėjams. Jei esate privatus pirkėjas, taip pat yra rimtų paskatų. Tiesa, „Prius“ kainuoja brangiau nei „Volkswagen Golf“, tačiau pasižymi puikiomis perpardavimo vertėmis, mažomis priežiūros sąnaudomis ir labai geromis vidutinėmis degalų sąnaudomis. Realiuose „True MPG“ bandymuose jis įveikė 50,5 mpg, o, sprendžiant iš oficialių duomenų pridėjus keturių ratų pavarą, eksploatacinės išlaidos bus mažiau pastebimos. Vidutinės “Toyota Prius” degalų sąnaudos yra 74,9 MPG arba 3,9 l/100 km, o vidutinė CO2 emisija yra 90,5 g/km, remiantis 59 modeliais.
“Toyota Prius” važiavimo komfortas:
Jokiu būdu negalima pavadinti “Prius” smagiu vingiuojančiu užmiesčio keliu, tačiau jo vairavimas yra tikslus ir jautrus. Tikrasis sukibimo lygis yra gana aukštas, tačiau kėbulas yra šiek tiek pasviręs. Taip pat yra keturiais ratais varoma AWD-i versija, tačiau tik 7 arklio galių elektrinis variklis, varantis galinius ratus, tai tikrai neturi įtakos valdymui. Vietoj to, variklis yra skirtas tik tam, kad padėtų automobiliui išlaikyti sukibimą. Važiavimo komfortas mieste yra pakankamai geras, bent jau ant 15 colių ratų, kurie yra standartiniai daugelyje modelių. Pakaba gali šiek tiek triukšmauti dėl kelio iškilimų ir nelygumų.
Važiuojant greitkelyje važiuojama ramiai, nes “Prius” nejaučia paviršiaus trūkumų. „Excel“ modeliuose dėl didesnių 17 colių ratų padėtis pastebimai sudėtingesnė, todėl rekomenduojama vengti tokio apdailos lygio. Tuo tarpu stabdžiai yra pakankamai galingi, o jų regeneracinė stabdžių sistema suteikia jiems patrauklų veiksmą ir galite sulėtinti daug staigiau, nei planavote. Kiti hibridai, tokie kaip „Ioniq“, turi mažiau įkyrias sistemas, todėl važiuoja daug sklandžiau.
“Toyota Prius” interjeras:
„Toyota Prius“ yra įspūdingas automobilis iš išorės, tas pats pasakytina ir įlipus į jį. Blizgios juodos apdailos dalys pakelia interjero atmosferą, tačiau, nors rasite keletą vietų su maloniai glotniais plastikiniais paviršiais, yra ir daug mažiau patrauklių dalykų. Pavaros svirtis yra stambi, išsikišusi iš centrinės konsolės, tačiau ją yra labai lengva valdyti. Kiti mygtukai ir jungikliai yra tvirti ir veikia tiksliai.
Nesunku rasti patogią padėtį vairuotojo sėdynėje, nes yra daug reguliavimo, įskaitant juosmens atramą, ir gerai išdėstytą vairą ir pedalus. Tačiau vairas galėtų naudoti šiek tiek daugiau diapazono tiek vertikaliai, tiek horizontaliai reguliuojant. Puikiai matote priekyje esantį kelią, tačiau padalintas galinis stiklas labai blogina vaizdą į galą.
“Toyota Prius” prietaisų skydelio dizainas:
Kaip ir ankstesnių kartų „Prius“, prietaisų skydelio išdėstymas yra kiek netradicinis. Tradicinius ciferblatus pakeičia pora 4,2 colių spalvotų ekranų, kurie yra viršuje, šiek tiek į kairę nuo vairuotojo matymo linijos. Dešinėje pusėje esantis ekranas apima pagrindinius duomenis, tokius kaip greitis ir degalų lygis. O kairėje rodomi antriniai duomenys, leidžiantys atlikti labai išsamią ekonomijos analizę, jei to norite.
Didesnis centrinis 7,0 colių jutiklinis ekranas, šalia kurio yra lietimui jautrūs sparčiųjų klavišų mygtukai, valdo informacijos ir pramogų sistemą. Jutiklinis ekranas paprastai reaguoja ir galite naudoti suspaudimo ir braukimo gestus taip, kaip tai darote savo išmaniajame telefone. Modelių su palydovine navigacija grafika nėra tokia glotni kaip, pavyzdžiui, „Volkswagen Golf“ ar „Hyundai Ioniq“. Taip pat nėra „Android Auto“ ar „Apple CarPlay“ išmaniųjų telefonų atspindėjimo.
“Toyota Prius” kaina:
Visa tai, kas išdėstyta pirmiau, daro „Prius“ protingu ilgalaikiu pirkiniu, o kaina ir standartine įranga jis lenkia „Hyundai Ioniq“. Rekomenduojama naudoti pigiausią „Active“ apdailą, kad gautumėte geriausią vertę. Jame yra dviejų zonų klimato kontrolė, minėtas 7 colių jutiklinis ekranas su galinio vaizdo kamera, DAB radijas ir „Bluetooth“, taip pat saugos funkcijos, įskaitant prisitaikančią pastovaus greičio palaikymo sistemą, įspėjimą apie susidūrimą su automatiniu avariniu stabdymu (AEB), kelio ženklo atpažinimas, įspėjimas apie nukrypimą nuo eismo juostos ir automatinės tolimosios šviesos priekiniuose žibintuose.
Kad galėtumėte naudoti tokias programas kaip „Waze“ ir „Google Maps“, vienintelis būdas, „Prius“ turėti integruotą palydovinę navigaciją, yra pasirinkti „Business Edition Plus“ ar naujesnę versiją. „Business Edition Plus“ taip pat yra vienintelis modelis, kurį galite turėti su keturių ratų pavara. Brangesnės apdailos papildo įvairiomis komforto ir stiliaus funkcijomis, tokiomis kaip šildomos sėdynės ir didesni lengvojo lydinio ratlankiai, taip pat belaidis telefono įkrovimo kilimėlis. Kiekvienam Prius suteikiama penkerių metų garantija.